Brand & Product Manager – Bucureşti
Brand & Product Manager - Bucureşti
- Conduce, dezvolta si excecuta planul de marketing pentru principalele brand-uri ale companiei: SPOR, CasaBella si Protecta, pentru a atinge obiectivele de volum si profit, in conformitate cu planurile si prioritatile strategice.
Atributii & responsabilitati:
- - Elaboreaza, implementeaza si coordoneaza planul de marketing si proiectele tactice de brand pentru brandurile alocate direct, cu ajutorul colaboratorilor interni si a agentiilor, pentru a atinge obiectivele de crestere ale brandurilor coordonate;
- - Monitorizeaza permanent piata si concurenta si genereaza initiative de dezvoltare si eficientizare, in linia strategica a brandurilor;
- - Coordoneaza in mod constant studii de piata referitoare la branduri, produse, segmente-tinta de clienti, consumatori si/sau aplicatori sau influentatori;
- - Monitorizeaza permanent, prin vizite, discutii si studii, piata si concurenta in vederea actualizarii si/sau modificarii planurilor de marketing ale brandurilor;
- - Analizeaza si evalueaza oportunitatea introducerii de noi produse sau de subcategorii de produse si face managementul proiectelor de dezvoltare pentru ele;
- - Este responsabil sa genereze cerintele de produs cu determinarea specificatiilor de productie si al prevederilor legislative;
- - Propune pozitionarea de pret pentru produsele deja lansate pe piata sau pentru cele noi, propune modificari temporare sau permanente de pret si promotii;
- - Dezvolta planuri integrate pentru aceste produse cu departamentele de vanzari, tehnic, planning si productie;
- - Este responsabil de prognozarea vanzarilor produselor din portofoliu, la nivel general, pe termen mediu si lung;
- - Elaboreaza si comunica brief uri scrise pentru colaboratori (agentii publicitate&creatie, producatori ambalaje, producatori materiale de comunicare etc) si ii directioneaza in activitatile lor de lucru pentru executarea eficienta a programelor si a obiectivelor de marketing;
- - Elaboreaza si urmareste permanent calendarul si bugetul alocate brandurilor, incadrandu-se in termenele si sumele bugetate;
Cerinte obligatorii:
- - 5 ani până la 8 ani de experiență relevantă în marketing (industria constructiilor reprezinta un plus)
- - Diploma universitară in Marketing, Comunicare sau in Administrarea afacerilor
- - Engleză, Română
- - Cunoștințe complete PC
Aptitudini necesare:
- - Cunoasterea procedurilor si a mijloacelor de comunicare utilizate pentru a creste volumul, vizibilitatea si recunoasterea brand -urilor;
- - Cunoasterea si capacitatea de a aplica concepte de marketing (de exemplu, pozitionarea marcii, arhitectura marcii, analiza SWOT, evaluarea competitiva, obiectivele si strategiile de marketing, segmentarea consumatorilor) si a instrumentele de marketing comercial utilizate în dezvoltarea planurilor de marketing;
- - Gandire strategica - creativa, autonoma, orientata catre rezultate, cu o capacitate de a asigura munca in echipa și de a construi relatii puternice;
- - Cunostinte si abilitati puternice de afaceri – capabil sa înteleaga diferite realitati de afaceri, cum functionează P&L, sa evalueze clientii si nevoile consumatorilor si sa dezvolte planuri strategice pentru atinge principale obiective ale companiei;
- - Managementul proiectelor – capacitatea de a gestiona mai multe proiecte cu maturitate si previuziune, intr-un mediu aflat în miscare rapida si in continua schimbare, pentru a face fata