Campania Culorile României, premiată la CSR Awards

Campania „Culorile României”, dezvoltată de compania Policolor și implementată de agenția Zaga Brand, pentru a susține proiecte artistice originale și pentru a construi o comunitate a celor care pun în valoare țara și culorile ei, a fost premiată în cadrul ediției din acest an a CSR AWARDS, la categoria Susținerea Comunității.

Campania „Culorile României”, lansată în cursul anului trecut cu ocazia aniversării a 50 de ani de activitate pe piața locală a producătorului Policolor, a reunit sub îndemnul „Redescoperă culorile României” comunități urbane și rurale ce au scopul de a reda României culoare. În cadrul CSR Awards, campania s-a clasat pe locul trei la categoria Susținerea Comunității.

Policolor a lansat pe 29 aprilie 2015 manifestul său pentru culoare, prin care susține comunitățile locale și își reînnoiește contractul cu România. Campania a reunit o comunitate eterogenă, cu oameni care promovează culoarea prin activitățile lor profesionale și creative, instituții de etnografie, artă, design, arhitectură, muzee, administrații locale și ONG-uri.

Coordonarea și implementarea proiectelor din cadrul campaniei „Culorile României” a fost realizată de către Zaga Brand, agenția de comunicare a companiei Policolor.

Astfel, campania a demarat anul trecut din Bucovina, din comuna Ciocănești, unde tradiția ține loc de vatră a satului. Policolor a oferit materialele necesare pentru amenjarea exterioară și pictarea a 180 dintre case existente cu brâuri cu motive populare și pentru renovarea a două dintre cele mai importante spații în care este depozitată istoria locului: Muzeul Etnografic și Muzeul Ouălor Încondeiate.

Al doilea proiect a fost implementat de Policolor în partneriat cu CFR și cu ajutorul artistului vizual Carmen Nistor. Aceasta a transpus pe locomotiva botezată HORA motivele de pe costumele populare românești. Intrată în circulație pe 12 iunie, HORA a putut fi observată toată vara pe ruta Trenurilor Soarelui, transportând călători spre și dinstre litoral.

Al treilea proiect din cadrul campaniei Culorile României a fost implementat în Constanța, în parteneriat cu adminsitrația locală. În urma unui concurs de creație național Policolor și Primăria Constanța au ales lucrarea creativă „Marea la răsărit, integrată urban” care a decorat primul vapor simbol ce străjuiește una dintre intrările în oraș. Campania Culorile României continuă și în 2016 și urmează să integreze noi comunități locale din diferite zone ale țării în cursa redobândirii și promovării culorii la nivel național.

bottomfooter